Transport și livrare

Cu o comandă cu o valoare de peste 350 lei nu plătiți niciun cost de transport. Dacă valoarea comenzii dvs. este mai mică de 350 lei, costurile de expediere prin Sameday sunt de 29,99 lei pe comandă.

În timpul achiziției veți primi o dată estimată de livrare. Vă rugăm să rețineți că data estimată de livrare nu reprezintă un termen garantat pentru comanda dvs. Termenul estimat de livrare este calculat automat pe baza stocului de produse și a livrării în marile orașe. Pentru zonele îndepărtate poate fi necesar un timp suplimentar pentru livrare. Deluxerie nu este responsabilă pentru întârzierile de livrare către zonele îndepărtate sau regiunile în care serviciile poștale sunt efectuate la anumite ore sau adrese din afara teritoriului principal. Sediul central și depozitul companiei noastre se află în Olanda și ne desfășurăm activitatea din această locație. De asemenea, avem depozite în alte țări. În cazul în care produsul pe care l-ați comandat nu se află în stoc în depozitul nostru din apropierea dvs., acesta va fi obținut de la un alt depozit Deluxerie.

Veți primi o confirmare a expedierii în momentul în care pachetul dvs. părăsește depozitul nostru, inclusiv codul Track & Trace. Aceasta va fi trimisă prin e-mail automat la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în timpul efectuării cumpărăturii. Toate expedierile noastre sunt asigurate în timpul transportului. Asigurați-vă că sunteți disponibil pentru a accepta livrarea în momentul livrării. Deluxerie nu își asumă nicio responsabilitate pentru comenzile pierdute sau furate după livrare. În cazul în care comanda dvs. a fost returnată expeditorului din cauza indisponibilității, Deluxerie își rezervă dreptul de a taxa clientul pentru a doua încercare.

Dacă nu ați primit un cod de urmărire, vă rugăm să verificați și la spam / coșul de gunoi. Dacă nu cunoașteți codul Track & Trace sau dacă statutul livrării dvs. nu s-a schimbat de câteva zile pe site-ul web al curierului, nu ezitați să contactați serviciul nostru pentru relații cu clienții pentru a investiga problema în locul dvs. În cazul unei probleme, Deluxerie va contacta curierul pentru a o rezolva în cel mai scurt timp posibil.

Verificați pachetul înainte de a accepta livrarea. Dacă pachetul dvs. a fost deteriorat în timpul transportului, vă rugăm să refuzați să îl primiți și să depuneți imediat o reclamație la curier.