Dreptul de retragere

În cazul unei achiziții online aveți la dispoziție o perioadă de 14 zile ca termen legal de reflecție. DELUXERIE aplică dreptul de retragere, al cărui termen legal este de 14 zile, clienților săi ca fiind de 30 de zile. În termen de 30 de zile de la plasarea comenzii, aveți dreptul de a retrage această comandă fără a mai preciza motivele (drept legal de retragere). Trebuie să ne notificați în scris sau prin intermediul formularului nostru de retragere. În cazul în care bunurile au fost deja livrate, vă puteți retrage comanda în perioada de 30 de zile prin returnarea bunurilor deja livrate.

Consecințele dreptului de retragere:
În cazul în care revocarea are succes, orice bunuri, servicii sau sume de bani declarate de ambele părți vor fi returnate și orice alte sume de bani acumulate vor fi deblocate. În cazul în care bunurile sunt deteriorate după livrare, clientul trebuie să plătească despăgubiri. Pentru a evita despăgubirile, vă sfătuim să nu folosiți bunurile astfel încât să se diminueze valoarea acestora. În cazul în care datorați despăgubiri ca urmare a deteriorării produselor, acestea vor fi deduse din suma care vă va fi rambursată.

Care sunt excepțiile de la dreptul de retragere?
Mai jos găsiți o listă cu cele mai importante excepții la dreptul de retragere.

1. Călătorii, transport, cazare, catering sau alte activități de agrement.
2. Reviste sau ziare unice.
3. Vă rugăm să rețineți: dacă vă faceți un abonament la o revistă sau la un ziar prin internet, prin telefon sau pe stradă, se aplică perioada de reflecție de 14 zile!
4. Produse pe care le-ați confecționat special, de exemplu un costum făcut la comandă, materiale tipărite, un album foto sau bijuterii după propriul design.
5. Produse care se pot strica rapid sau care au un termen de valabilitate limitat, cum ar fi alimentele sau florile.
6. Produse care nu sunt potrivite pentru a fi returnate din motive de sănătate sau de igienă. Nu aveți voie să rupeți sigiliul după livrare, altfel nu mai aveți dreptul la un termen de reflecție. Exemplele includ lenjeria de corp și costumele de baie.
7. O comandă prin telefon sau o comandă prin internet de la o companie care nu se axează pe vânzarea la distanță, de exemplu o comandă telefonică de la un măcelar.
8. CD-uri și DVD-uri al căror sigiliu a fost rupt după livrare.
9. Achiziționarea unui produs digital (film, muzică, jocuri) pe care îl puteți descărca prin internet, cu mențiunea că doriți să îl aveți în termen de 14 zile și că ați declarat că nu doriți să respectați termenul de reflecție. Vânzătorul trebuie să confirme acest lucru înainte de a descărca produsul.
10. Reparații de urgență: dacă solicitați unei companii să vină pentru o reparație sau o întreținere care nu poate aștepta, de exemplu în cazul unei scurgeri sau al unui sistem de încălzire defect.
11. Un serviciu (de exemplu, o lucrare de pictură) care este deja complet gata în perioada de reflecție. Trebuie să fi fost de acord în mod explicit cu începerea în perioada de reflecție și să fi declarat că renunțați la perioada de reflecție.

Fiți atenți; având în vedere natura companiei noastre și natura bunurilor noastre, excluderea dreptului de retragere de la numărul 6 în special este foarte relevantă.

Retragerea este gratuită pentru clienții noștri. În cazul în care ați plătit factura, suma plătită trebuie să vă fie rambursată în termen de 14 zile de la data primirii declarației de retragere, cu condiția ca returul să fi fost primit de DELUXERIE.

De asemenea, ar trebui să vi se ramburseze costurile de livrare, cu excepția cazului în care ați optat în mod explicit pentru o metodă de livrare mai scumpă decât cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită (în acest caz, veți suporta costurile suplimentare). Dvs. suportați costurile directe (posibile) de returnare a bunurilor.

Anularea comenzii

Anularea unei comenzi se poate face numai dacă comanda dumneavoastra nu a fost încă expediată sau nu este gata pentru a fi expediată (puteți vedea starea comenzii dumneavoastra conectându-vă la contul dumneavoastra). Comanda dumneavoastra nu poate fi anulată odată ce a fost expediată. Dacă faceți cererea de anulare după ce comanda dumneavoastră a fost expediată, va trebui să urmați pașii specificați în politica noastră de retur, deoarece se vor aplica condițiile specificate în politica noastră de retur.

Vă rugăm să nu ezitați să contactați Serviciul Clienți Deluxerie dacă aveți nevoie de ajutor.

E-mail: [email protected]
WhatsApp: +36 30 255 6827