Politica de returnare

Ultima actualizare: 15/02/2023

La Deluxerie, muncim din greu pentru a atinge 100% satisfacție a clienților. Deoarece satisfacția clienților înseamnă foarte mult pentru noi, ne-am conceput politica de retur pentru a fi pe deplin orientată către client, chiar dacă oferim produse în categorii riscante din punct de vedere igienic.

Suntem conștienți că orice produs achiziționat din orice magazin online poate să nu corespundă întotdeauna așteptărilor dumneavoastră. Prin urmare, dacă doriți să returnați orice produs Deluxerie din orice motiv, puteți face acest lucru în termen de 30 de zile de la primirea comenzii și dacă respectați condițiile noastre de returnare de mai jos.

Vă rugăm să citiți cu atenție această pagină înainte de a crea o cerere de retur prin Portalul de retur Deluxerie.

Condiții de returnare

Vă rugăm să vă asigurați că produsul/produsele pentru care doriți să solicitați retur respectă condițiile de returnare menționate mai jos. Solicitările de retur pentru produse care nu respectă condițiile specificate nu pot fi acceptate. În conformitate cu solicitarea dvs. de retur, dacă produsele care nu respectă termenii noștri sunt trimise pentru returnare, dorim să subliniem că aceste produse vor fi trimise înapoi la adresa dumneavoastră fără nicio acțiune.

  • Produsul pentru care se solicita retur nu trebuie sa fie un produs care are contact direct cu zona genitala datorita structurii sale in timpul utilizarii. Cererile de returnare a produselor care nu indeplinesc aceasta conditie nu pot fi acceptate din cauza riscurilor igienice si sanitare. (De exemplu, produse precum slip, slip, tanga, body-uri, catsuit, dresuri etc. intră în contact direct cu zona genitală în timpul utilizării).
  • Daca ambalajul produsului ce urmeaza a fi returnat poarta sigiliu de igiena, acesta nu trebuie spart. Nu vor fi acceptate cereri de retur pentru produse cu sigilii de igienă rupte.
  • Produsul pentru care se solicita retur nu trebuie sa fi fost spalat din niciun motiv (nici in masina de spalat rufe si nici manual). Solicitările de returnare a produselor care au fost spălate nu vor fi acceptate.
  • Produsul pentru care se solicita returnarea nu trebuie sa fie utilizat. Nu vor fi acceptate cereri de returnare a produselor cu urme de utilizare.
  • Produsul solicitat a fi returnat trebuie returnat in forma sa originala si cu toate piesele sale. Cererile de retur pentru produsele returnate cu piese lipsă nu pot fi acceptate.
  • Dacă creați o cerere de retur pentru toate produsele din comanda dumneavoastră, şi există un produs cadou special trimis către dumneavoastra, trebuie să îl trimiteți înapoi. În cazul în care produsele cadou nu sunt returnate, se face o deducere din suma rambursată. (Valoarea deducerii poate varia în funcție de prețul produsului cadou trimis către dumneavoastra)

Metode de returnare

La Deluxerie există diferite metode de returnare în funcție de nevoile și cerințele clienților noștri. Când creați cererea de returnare, puteți alege una dintre cele trei metode de returnare diferite de mai jos

  • Credit magazin / Cupon
    Când creați cererea de retur, dacă alegeți creditul magazinului ca metodă de returnare, transportul dvs. de retur este gratuit. Creditul Magazinului Deluxerie este creditat în contul dumneavoastră Deluxerie după ce primim și verificăm produsul (produsele) pe care le-ați returnat. Puteți folosi Deluxerie Credit de Magazin pentru a achiziționa orice produs în orice moment prin intermediul magazinului nostru online.
  • Schimb de produs
    Dacă doriți să schimbați produsul pe care l-ați achiziționat prin Deluxerie cu o altă dimensiune sau cu un produs complet diferit, trebuie să selectați opțiunea „Schimb produs” ca metodă de returnare atunci când creați cererea de retur. Pentru cererile create cu aceasta metoda, costul de transport retur apartine clientilor nostri.
  • Rambursare
    În cazul în care produsul pe care l-ați achiziționat prin Deluxerie respectă condițiile de returnare menționate mai sus, trebuie să selectați opțiunea „Rambursare” ca metodă de returnare în timpul cererii de returnare. Pentru cererile create cu aceasta metoda, costul de transport retur apartine clientilor nostri.

Alte Condiții Și Informații Importante

  • Anularea comenzii poate fi făcută numai dacă comanda dvs. nu a fost încă expediată sau nu este gata de expediere (puteți vedea starea comenzii dvs. conectându-vă la contul dvs.). Comanda dvs. nu poate fi anulată după ce a fost expediată. Dacă faceți cererea de anulare după ce comanda dumneavoastră a fost expediată, trebuie să urmați pașii indicați în această pagină, deoarece se vor aplica condițiile noastre de returnare.
  • Dacă articolul (articolele) pe care le-ați achiziționat v-au sosit cu defecte sau incorect, vă rugăm să contactați mai întâi Serviciul Clienți Deluxerie.
  • Deoarece cererea dvs. de retur va fi procesată în funcție de datele pe care le furnizați online, vă rugăm să trimiteți solicitarea cu atenție. Notele scrise de mână incluse în pachetul de retur nu vor fi luate în considerare.
  • Împachetați produsele în siguranță înainte de a le trimite.
  • Poate dura până la 14 zile de la sosirea pachetului dumneavoastra de retur la noi pentru ca cererea dumneavoastra de returnare să fie procesată și completată.
  • Dacă ați creat cererea de rambursare cu metoda de rambursare, rambursarea va fi efectuată la metoda de plată pe care ați folosit-o la achiziție.
  • Poate dura până la 10 zile lucrătoare pentru ca rambursarea dvs. să apară pe contul dvs. bancar sau pe cardul de credit, în funcție de banca sau furnizorul cardului de credit, de la confirmarea cererii de rambursare.
  • Dacă ați plătit taxa de transport în timpul comenzii, această sumă nu este rambursabilă.
  • Rambursările pentru comenzile plasate cu credit magazin sau Puncte Deluxerie se fac în același mod. Creditele din magazin sau punctele Deluxerie nu pot fi convertite în numerar, nu pot fi transferate unui alt utilizator și nu pot fi utilizate pentru un serviciu precum costul de transport.

Vă rugăm să nu ezitați să contactați Serviciul Clienți Deluxerie dacă aveți nevoie de ajutor.

E-mail: [email protected]
WhatsApp: +49 1525 2994454

Puteți accesa portalul de retur Deluxerie Apasand aici pentru a crea cererea dumneavoastra de returnare. De asemenea, puteți crea o nouă cerere de retur prin contul Deluxerie după ce vă autentificați făcând click aici.