Întrebări frecvente
A face cumpărături pe site-ul nostru este ca și cum ați avea propriul magazin de lenjerie. Este foarte simplu să parcurgeți orice produs și să vedeți toate detaliile produsului pe care l-ați ales. Magazinul nostru oferă servicii 24/7. Acesta vă permite să accesați cu ușurință în timp ce discutați cu prietenii dvs. acasă, la birou sau chiar într-o cafenea.
Magazinul online de lenjerie Deluxerie vă oferă o varietate de metode de plată și o echipă de relații cu clienții, axată pe serviciul clienți, care vă poate ajuta cu orice întrebare. În plus, nu trebuie să faci nimic altceva decât să plătești și să aștepți pachetul de livrare!
Produsul dvs. va fi ambalat cu grijă pentru dvs. și va fi livrat la ușa dvs. Toate acestea vă sunt oferite la prețuri foarte avantajoase, precum și la standarde de calitate maxime.
Nu, nu este necesar să aveți un cont Deluxerie pentru a comanda. Vă puteți crea comanda ca utilizator invitat.
Cu toate acestea, existența unui cont Deluxerie vă oferă numeroase avantaje. De exemplu; După plasarea unei comenzi, vă puteți conecta la contul dvs. pentru a vizualiza comenzile anterioare și pentru a urmări comenzile în curs. Puteți examina în detaliu cupoanele de reducere pe care le puteți utiliza. De asemenea, puteți să vă creați propriile liste (Lista de preferințe și Lista de așteptare) și să le vizualizați ulterior. Crearea unui cont este foarte ușoară, vă puteți crea un cont la etapa de comandă sau făcând clic aici.
Nu, cu siguranță nu le înregistrăm. Site-ul nostru este 100% securizat, iar procesul de plată este complet criptat. Nu stocăm numărul cardului de credit sau parola dvs. Pentru mai multe informații, puteți citi Politica noastră de securitate.
Toate produsele de pe site-ul nostru nu sunt disponibile direct în stocul principal al depozitului nostru.
În funcție de produsul pe care îl cumpărați, poate apărea situația procesului de aprovizionare. Cu toate acestea, finalizăm operațiunea în cel mai rapid mod și livrăm produsul dvs. către compania de transport pentru a vă fi livrat în termen de maximum 3-5 zile lucrătoare.
Pentru a câștiga un cupon de reducere, vă puteți abona la newsletter-ul nostru și ne puteți urmări pe rețelele de socializare.
Atunci când adăugați un articol în coșul de cumpărături și treceți la finalizarea comenzii, veți vedea câmpul Cupon de reducere pe pagina metodei de plată sau în coșul de cumpărături. Vă rugăm să introduceți codul înainte de a efectua plata și să vă asigurați că reducerea este aplicată. Reducerile nu pot fi făcute după ce o comandă a fost plasată.
Creditul de la magazin are același rol ca și banii din portofelul dvs. și este legat de contul dvs. Deluxerie. Acesta vă permite să faceți cumpărături pe site-ul nostru fără a avea nevoie de un card de credit sau alte metode de plată.
În prezent, nu avem niciun magazin fizic Deluxerie. Vânzările noastre se fac doar online. În acest fel, vă oferim o gamă largă de opțiuni de produse.
Deluxerie este un magazin virtual care își îndeplinește toate obligațiile comerciale și legale. Puteți găsi informații juridice și comerciale despre compania noastră pe pagina noastră Informații despre companie.
Transportul este gratuit pentru comenzile dvs. de 350 lei sau mai mult prin Deluxerie. Pentru comenzile sub această sumă, se aplică o taxă de expediere fixă de 29,99 lei. Puteți găsi informații detaliate pe pagina noastră de expediere și livrare.
Deoarece produsele de pe site-ul nostru sunt produse personalizate, depunem un efort maxim pentru confidențialitatea dumneavoastră.
Pachetul dvs. este ambalat în așa fel încât conținutul său să nu fie vizibil atunci când este privit din exterior. Nimeni nu cunoaște conținutul pachetului, inclusiv personalul însărcinat cu transportul pachetului.
Facturile comenzilor dumneavoastră sunt pregătite sub formă de factură în format pdf și sunt trimise la adresa de e-mail pe care ați utilizat-o în timpul achiziției. Dacă doriți, puteți imprima factura pe care v-am trimis-o. Cu excepția cazului în care specificați altfel, facturile pe suport de hârtie nu sunt trimise împreună cu pachetul.
După ce produsul dvs. este livrat către cargo, numărul de urmărire vă este trimis prin e-mail. Cu acest număr, puteți urmări online comanda încărcăturii dvs.
În procesul de retur, dacă produsul returnat este defect, deteriorat sau trimis incorect, costurile de expediere aparțin Deluxerie. În toate celelalte cazuri, suma de expediere a returului este responsabilitatea clienților noștri.
În cadrul proceselor de schimb, dacă produsul care urmează să fie schimbat este defect, deteriorat sau trimis incorect, costurile de expediere aparțin Deluxerie. Cu excepția acestor cazuri, costul de expediere a produsului de schimbat la adresa noastră este responsabilitatea clienților noștri, iar taxa de expediere a noului produs schimbat la adresa dumneavoastră este acoperită de Deluxerie.
Oferim o politică de returnare foarte flexibilă și orientată către client. Așa că nu trebuie să vă faceți griji atunci când comandați. Puteți returna produsul în termen de 30 de zile, atât timp cât sunt îndeplinite condițiile specificate în Politica noastră de returnare. Puteți găsi informații mai detaliate în Politica noastră de retur și schimb.
Atunci când pachetul dumneavoastră ajunge la noi, este procesat de departamentul nostru relevant și este examinată conformitatea acestuia cu condițiile de returnare și schimb. După examinare, dacă nu există niciun obstacol pentru rambursare, aceasta va fi procesată. În funcție de banca dvs., poate dura între 1-14 zile lucrătoare pentru ca banii să apară în contul dvs.